Strefa wiedzy

Jak zwyciężać w pracy

W świecie biznesu konieczność rozwoju ludzi odnosi się zarówno do pracowników, jak i do klientów. Słowem, dobro i rozwój osobisty tych, którym przewodzimy, są równie ważne – jeżeli nie ważniejsze – jak cele, do których dążymy.
W konsekwencji, przywództwo wyższego stopnia definiujemy jako proces osiągania satysfakcjonujących wyników poprzez działanie pełne szacunku, uczciwości i troski o dobro wszystkich zaangażowanych osób. Kluczowym dla Czytelnika pytaniem podczas lektury tej książki będzie: Czy system ocen pracowniczych w firmie Czytelnika opiera się na współpracy dla wyników, czy raczej przypomina sygnał alarmowy?

Dla zainteresowanych, więcej informacji tutaj.



Pozostałe wpisy:

do
góry

Informujemy, że na naszej stronie www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Zgadzam się