Strefa wiedzy

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

Światowy bestseller z nową przedmową, nowymi rozdziałami i aktualizacją przykładów Ponad 3,5 miliona egzemplarzy sprzedanych na całym świecie

Strategia błękitnego oceanu (wyd. MT Biznes) podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, by wygrywać na rynku. Pokazuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – niepowtarzalne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności. I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!

Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.

Więcej o książce na www.mtbiznes.pl


Zobacz więcej książek

Informujemy, że na naszej stronie www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Zgadzam się