Strefa wiedzy

Czy to na pewno działa, czyli co się dzieje z inwestycjami w rozwój ludzi?

Na całym świecie firmy wydają olbrzymie środki na rozwój swoich pracowników. Czy jest z nimi tak jak z wydatkami na marketing? Tylko połowa pieniędzy wydana jest efektywnie, nie wiadomo tylko, która połowa?

W imieniu autorów – swoim i Michała Zaborka, zapraszam Państwa do lektury artykułu, który ukazał się w kwietniowym numerze „Strategii. Pisma dyrektorów finansowych”, w którym staraliśmy się opisać nasze podejście do mierzenia rezultatów procesów rozwojowych.

Załączniki



Pozostałe wpisy:

do
góry

Informujemy, że na naszej stronie www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij Zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej.

Zgadzam się