Od pomysłu do wdrożenia


13 czerwca 2011


Firmy, które odnoszą sukcesy nowatorskie, z powodzeniem wykorzystują nowe pomysły – utrzymują konkurencyjną pozycję na szybko zmieniających się rynkach świata.

Ten cytat, pochodzący z opublikowanej przez rząd brytyjski Białej Karty, podkreśla istotę i konieczność tworzenia innowacji przez organizacje. Cieszy nas fakt, że coraz więcej Przedsiębiorców w Polsce nie tyle zgadza się z tą opinią, co w pełni wykorzystuje ją w praktyce. Podczas naszych szkoleń, prowadzonych w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego – Instytut Rozwoju Innowacji, nie raz jesteśmy świadkami rodzenia się nowatorskich rozwiązań. Z błyskiem w oku obserwujemy proces analizy problemu, generowania i oceny pomysłów, a później z radością otrzymujemy informacje o nowych wdrożeniach, które są dopełnieniem procesu kreacji czegoś nowego  i wartościowego. A jak taki proces wygląda w praktyce od początku do końca? Jak się właściwie tworzy innowacje? Dziś postaram się odpowiedzieć na to pytanie w skrócie, opierając się na tym, jak pracujemy na naszych szkoleniach ze Sztuki innowacyjnego działania.

Załącznik: Od pomysłu do wdrożenia

Tagi: , , ,