-
SzkołaSzkoła negocjacji
-
Najbliższy termin08 lutego - 14 grudnia 2024

Promocja 20% na programy otwarte organizowane w 2024 r.
Szkoła negocjacji to autorski program szkoleniowy stworzony przez zespół doświadczonych trenerów-konsultantów we współpracy z wybitnymi menedżerami, praktykami biznesu.
To wielowątkowy i kompleksowy trening negocjacyjny, obejmujący wszystkie aspekty dobrego negocjowania i kształtujący dojrzałych negocjatorów. To program przygotowujący do prowadzenie zaawansowanych negocjacji biznesowych.
Szkoła negocjacji
Wszystkie terminy w 2022 - 2024
- 08 lutego - 14 grudnia 2024
- OK
Zaproszenie:
Wszyscy negocjujemy. Negocjacje stanowią jeden z najważniejszych sposobów podejmowania decyzji w życiu zawodowym, społecznym i prywatnym. Jednocześnie to jedna z niewielu kompetencji, której doskonalenie przynosi natychmiastowe i wymierne korzyści. Każda wynegocjowana złotówka to zysk netto.
Cele szkolenia
zyskanie szerokiego spojrzenia na proces przygotowania, prowadzenia i finalizowania negocjacji
doskonalenie umiejętności elastycznego stosowania strategii i technik negocjacyjnych w zależności od kontekstu i celu negocjacji
rozwijanie kompetencji analitycznych, pozwalających na racjonalną ocenę sytuacji negocjacyjnej
doskonalenie umiejętności interpersonalnych
przygotowanie emocjonalne do trudnych sytuacji negocjacyjnych, doskonalenie umiejętności pokonywania impasów i barier
budowanie sił negocjatora poprzez pracę nad mową ciała i techniką mowy
lepsze osadzenie w rzeczywistości rynkowej poprzez poznanie kontekstu biznesowego, prawnego, społecznego i politycznego złożonych procesów negocjacyjnych
zyskanie dystansu niezbędnego do pracy nad własnymi obszarami do zmiany w zakresie kompetencji negocjacyjnych
Profil uczestnika
Do udziału w Szkole zapraszamy wszystkich, dla których negocjacje są sposobem realizacji celu biznesowego:
menedżerów, kadrę zarządzającą
liderów sprzedaży, sprzedawców
liderów i pracowników działów zakupowych
przedsiębiorców
Korzyści dla uczestnika
Po ukończeniu Szkoły uczestnicy:
dzięki szerokiemu spojrzeniu na proces negocjacyjny, potrafią w każdej sytuacji odnaleźć drogę do budowania porozumienia, pokonując pojawiające się bariery i ograniczenia
są przygotowani od strony merytorycznej i emocjonalnej do prowadzenia najtrudniejszych i najbardziej złożonych negocjacji
zwiększają efektywność działania w swoim środowisku biznesowym, co przekłada się na wymierne korzyści
kształtują własny styl negocjacyjny oparty na osobistych zasobach
potrafią budować wizerunek kompetentnego negocjatora, doskonaląc mowę ciała i techniką mowy.
Opinie Absolwentów
Stosowane metody
Kompetencje negocjacyjne wynikają przede wszystkim z praktyki i doświadczenia. W związku z tym uczestnicy Szkoły przechodzą intensywny trening zadaniowy. Podstawowymi metodami pracy są:
warsztaty w sali szkoleniowej w bezpośredniej interakcji z trenerem zapewniają uczestnikom różnorodne i angażujące doświadczenie, między innymi: analizę materiałów filmowych, ćwiczenia, korzystanie z narzędzi negocjacyjnych, stałą interakcję i dyskusję
sesje w małych grupach pozwalają ćwiczyć zdobyte umiejętności, korzystać z narzędzi, dyskutować, dawać i otrzymywać informację zwrotną
uczestnicy pobierają elektroniczne materiały i narzędzia, z których korzystają na i po zajęciach
zadania wdrożeniowe pomiędzy zajęciami pozwalają uczestnikom zastosować w pracy praktyki, których się nauczyli
uczestnicy dzielą się doświadczeniami podczas kolejnego zjazdu
Co wyróżnia Szkołę negocjacji?
Współpracujemy z liderami biznesu. Współtwórcami programu Szkoły są znani menedżerowie dużych organizacji, praktycy biznesu – ludzie, którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili złożone transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podczas zajęć dzielą się oni swoim doświadczeniem negocjacyjnym z uczestnikami Szkoły, komentują gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji, ukazując kontekst biznesowy, prawny, społeczny i polityczny złożonych procesów negocjacyjnych. Ich przykład stanowi dla uczestników inspirację do kształtowania własnego stylu negocjacyjnego, w oparciu o osobiste zasoby.
Wierzymy, że jedynie w praktyce możemy weryfikować rozwój umiejętności. Uczestnicy Szkoły przechodzą intensywny trening umiejętności negocjacyjnych. Biorą udział w kilkudziesięciu grach, symulacjach i ćwiczeniach praktycznych osadzonych w realiach biznesowych. Poznają zasady rządzące procesem negocjacji, uczą się wykorzystywać różne techniki negocjacyjne, doskonalą umiejętności analityczne i kompetencje interpersonalne. Pomiędzy kolejnymi zjazdami wdrażają zdobyte umiejętności w praktyce, prowadząc negocjacje w swoim środowisku biznesowym. Na bieżąco konsultują swoje case`y negocjacyjne z trenerami, przenosząc doświadczenia wyniesione z zajęć bezpośrednio na grunt prowadzonych przez siebie rozmów. Dzięki temu jeszcze w trakcie nauki w Szkole widzą realny przyrost swoich kompetencji negocjacyjnych i płynące z niego korzyści.
Pracujemy nad mową ciała i techniką wymowy. Ważnym elementem programu Szkoły negocjacji są zajęcia z logopedą medialnym, których celem jest budowanie siły negocjatora poprzez pracę nad mową ciała i techniką mowy. Gry negocjacyjne są nagrywane. Nagrania są następnie analizowane przez logopedę medialnego i montowane tak, aby każdy uczestnik szkoły na ich podstawie otrzymał indywidualną informację zwrotną. Z każdej nagranej gry negocjacyjnej uczestnik otrzymuje 3-4 minuty własnego nagrania wraz z informacją o mocnych stronach i o obszarach, nad którymi musi pracować podczas kolejnych negocjacji. Ponadto w ramach programu Szkoły istnieje możliwość skorzystania z konsultacji indywidualnych.
Warunki uczestnictwa
warunkiem uczestnictwa w Szkole jest przesłanie formularza zgłoszeniowego
o rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń; liczebność grupy – max 15 osób
warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 9 zjazdach online oraz wniesienie całości opłaty
w przypadku udziału w Szkole w wymiarze mniejszym niż wskazany powyżej, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w Szkole ze wskazaniem liczby godzin odbytych zajęć
Trenerzy House of Skills
Piotr A. Gryko
senior partner
Inspirują go mądrzy ludzie, z którymi lub dla których może pracować. Ekonomiczne wykształcenie w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem powoduje, że znakomicie rozumie trendy rynkowe, modele i wskaźniki biznesowe. Swoją wiedzę fachową buduje poprzez szeroką sieć kontaktów z firmami i ekspertami na całym świecie. Pomaga mu w tym doskonała znajomość kilku języków.
Jest zafascynowany nowymi technologiami, jako narzędziem do szybkiej i szerokiej komunikacji oraz zwiększenia efektywności osobistej, co wykorzystuje zarówno w życiu prywatnym, jak w pracy dla biznesu.
Poza wykształceniem biznesowym (SGPiS – Handel Zagraniczny) posiada specjalistyczne wykształcenie kierunkowe oraz szereg międzynarodowych certyfikatów zawodowych, między innymi jest jednym z kilkudziesięciu na świecie certyfikowanych w INSEAD konsultantów Blue Ocean Strategy™.
Oprócz Polski swoje ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Szwecji, Niemczech, Szwajcarii, Czechach i Rosji.
Z początkiem marca 2020 r. Piotr dodatkowo przyjął na siebie również odpowiedzialność za zbudowanie i ugruntowanie obecności rynkowej naszego partnera strategicznego – Hofstede Insights na Bliskim Wschodzie (Dubaj, ZEA). Jego głównym zadaniem jest promowanie metodologii Hofstede Insights MultiFocus Model™ i narzędzi diagnozy kultury organizacyjnej do budowania strategicznej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, z sukcesem wykorzystywanych również w Polsce.
Merytorycznie specjalizuje się w strategicznych aspektach zarządzania organizacją, czyli m.in.:
- zarządzaniu procesem zmiany organizacyjnej
- analizie i kształtowaniu kultury organizacyjnej
- zarządzaniu strategicznym
- współpracą w środowisku wielokulturowym
- symulacjach biznesowych
Ewa Kastory
senior partner
Realizuje złożone, długofalowe projekty rozwojowe dla liderów w organizacji. Pracuje z zarządami firm, przygotowuje menadżerów do budowania kapitału społecznego w organizacji, wdraża projekty wspierające współpracę crossową w firmie. Przygotowuje zarządy i zespoły do wdrażania i przeżywania zmian.
Odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów.
Inicjuje, projektuje i realizuje złożone długoterminowe projekty oparte na autorskich pomysłach i umiejętności budowania zespołów projektowych. Wraz ze współpracownikami w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej. W 2018 roku założyła Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego.
W House of Skills pracuje od 8 lat. Wcześniej, jako założycielka, przez 10 lat zarządzała firmą szkoleniową Grupa training &consulting. Od 2013 roku, wraz z zespołem dołączyła do House of Skills.
Jest liderką jednego z trzech zespołów biznesowych, należy do grona akcjonariuszy House of Skills. Wspólnie z trzema innymi osobami tworzy Execom – zespół odpowiedzialny za zarządzanie firmą. Z zapałem buduje kapitał społeczny i umiejętnie wykorzystuje szeroki networking.
Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała około 500 dni szkoleniowych i doradczych w projektach negocjacyjnych.
Realizuje projekty koncentrujące się na budowaniu przywództwa opartego na zaufaniu i współpracy.
Obszary specjalizacji:
- Negocjacje
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Budowanie porozumienia w organizacji
- Wdrażanie modelu przywództwa opartego na otwartej komunikacji, dobrej relacji, zaufaniu i współpracy
- Projekty doradcze i szkoleniowe związane z budowaniem kapitału społecznego w organizacji
Małgorzata Łukaszuk
konsultantka wiodąca
Praktyk biznesu, trenerka, jokerka – facylitatorka w spektaklach interaktywnych, konsultantka, negocjator, sprzedawca, mediator.
Posiada doświadczenie sprzedażowe oraz menedżerskie zdobyte w dużej korporacji finansowo-ubezpieczeniowej. Tam też pracowała jako trener wewnętrzny sprzedawców i menedżerów wyższego i niższego szczebla. Ogromnym atutem prowadzonych przez nią projektów i szkoleń jest połączenie wiedzy eksperckiej z doświadczeniami płynącymi z praktyki biznesowej
Posiada holistyczną wiedzę – tworzy oraz odpowiada merytorycznie za różnorodne programy rozwojowe (m.in. negocjacyjne, menedżerskie, sprzedażowe, trian the trainer, programy dedykowane kobietom).
Bardzo ważny jest dla niej sens działania oraz realna zmiana. Łączy wrażliwość i wnikliwość z pragmatyzmem.
Ukończona Szkoła Treningu Grupowego oraz Studium Analizy Transakcyjnej pozwalają jej dobrze zrozumieć potrzeby uczestników szkoleń oraz zależności zachodzące między nimi, co wpływa konstruktywnie na ich proces uczenia się.
Autorka artykułów dotyczących negocjacji oraz budowania kapitału społecznego w organizacjach.
Od 11 lat prowadzi zajęcia w Szkole Negocjacji oraz w Szkole Przywództwa opartej na budowaniu kapitału społecznego od momentu jej powstania w 2018r. (jest jej współautorką).
W House of Skills zajmuje się szeroko pojętym doradztwem i szkoleniami z zakresu negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz procesów grupowych.
Obszary jej specjalizacji to:
- Negocjacje
- Negocjacje zaawansowane
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Budowanie porozumienia
- Facylitacja
- Moderowanie spotkań
- Proces grupowy
Piotr Mendygrał
trener / coach
Psycholog społeczny, socjolog, coach. Trener rozwoju kompetencji społecznych rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Absolwent SWPS, Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA, Szkoły Treningu Grupowego oraz Szkoły Coachingu (Pracownia NDO). Doświadczenie menedżerskie zdobywał m.in. w Fundacji Rozwoju Umiejętności Psychospołecznych Manzana, przez 11 lat w roli prezesa. Prowadzi zajęcia w Szkole Negocjacji.
Energiczny. Dużo i szybko mówi. Lubi nowe wyzwania. Jego otwartość na ludzi i otoczenie ułatwia szybkie nawiązywanie kontaktu z uczestnikami szkoleń.
Wolny czas spędza podróżując po świecie, lub oddając się swoim sportowym pasjom: w lecie pływając na wake’u a w zimie na nartach i snowboardzie.
Jako konsultant i trener specjalizuje się w obszarach:
- Negocjacje
- Negocjacje zaawansowane
- Rozwiązywanie konfliktów i mediacje
- Wywieranie wpływu
- Budowanie autorytetu
- Budowanie porozumienia w organizacji
- Facylitacji
- Moderowanie spotkań
Trenerzy współpracujący
Maria Bończyk
filolog/ logopeda medialny
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła Studium Wymowy przy Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Studium Emisji Głosu na UW. Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, wystąpień publicznych, techniki mowy, emisji głosu.
Od 2000 roku szkoli odbiorców ze środowisk, dla których umiejętności w zakresie techniki mowy są ważną kompetencją zawodową – dziennikarzy, prezenterów telewizyjnych, aktorów, sędziów, prokuratorów, radców prawnych, nauczycieli, rzeczników prasowych. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu doskonalenia pracy głosem, techniki mowy, autoprezentacji.
Autorka artykułów na temat techniki mowy w czasopismach branżowych dla kadr wymiaru sprawiedliwości oraz pracowników oświaty. Współautorka książki „Emisja głosu nauczyciela”. W latach 2000 – 2007 prowadziła zajęcia na studiach podyplomowych w Instytucie Dziennikarstwa oraz na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Przez siedem lat logopeda na Wydziale Aktorskim Akademii Teatralnej w Warszawie. Od 2004 współpracuje z TVP, była członkiem Komisji ds. Karty Ekranowej.
Marek Szopa
profesor fizyki
Od kilkunastu lat zainteresowany „ścisłym” podejściem do rozwoju organizacji i zarządzania. Odbywał staże w uniwersytetach w Kolonii i Leuven.
Specjalista w zakresie twórczego myślenia i lateralnych technik rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w oparciu o teorię gier.
Autor oryginalnych gier symulacyjnych realizowanych w instytucjach gospodarczych. Prowadzi szkolenia negocjacyjne – przygotowywał polskich negocjatorów do rozmów akcesyjnych z UE.
Wykorzystuje swoje doświadczenie prowadząc warsztaty strategiczne i konsultacje dla zarządów i działów kadr znaczących firm.
Konsultanci
Marc Dherment
konsultant
Dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce, zrzeszającej sieci Intermarché oraz Bricomarché.
Head of Target Group Management Traders & Franchising w Makro Cash & Carry. Prezes Zarządu spółki Saint Honore zajmującej się rozwojem punktów sieci piekarniczych.
Do stycznia 2009 dyrektor ds. Rozwoju Marki Własnej, Emperia Holding S.A. Były prezes Retail Services Poland S.A., której akcje Emperia Holding S.A. wykupiła w roku 2007.
W Polsce zaczynał 10 lat temu z Casino Group, gdzie zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego Leader Price. Jeden z najwybitniejszych w Polsce managerów zarządzających sieciami franczyzowymi. Założyciel Retail Services Poland, w ramach którego dawni franczyzobiorcy Leader Price utworzyli nową sieć, którą w 2008 roku Marc Dherment powiększy o kolejnych 70 sklepów franczynowych.
Cezary Filipowicz
konsultant
Doktor Nauk Geologicznych, z ponad 30-letnim doświadczeniem zawodowym. Był m. in. Prezesem Przedsiębiorstwa Usług Geologicznych „Geopol”, Prezesem International Oil Company „Golden Gate” SA, Dyrektorem przedstawicielstwa firmy „Ukrtransnafta” w Polsce, Wiceprezesem „PKN Orlen”, Członkiem Zarządu Rafinerii „AB Mezoiku Nafta” na Litwie. W przeszłości pełnił również obowiązki doradcy wicepremiera – Ministra Gospodarki RP oraz doradcy w Kancelarii Prezydenta RP.
Jeremi Mordasewicz
konsultant
Polski przedsiębiorca, inżynier i działacz gospodarczy. Zasiadał w Komisji ds. Reformy Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych (1994–1998) oraz w Zespole ds. Odbiurokratyzowania Gospodarki (1998–1999). Powoływany w skład rad nadzorczych m.in. Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i koncernu Enea.
Od 1991 związany z organizacjami pracodawców i przedsiębiorców. Był jednym z organizatorów Business Center Club, członkiem rady i wiceprezesem zarządu tej organizacji. Został doradcą zarządu i ekspertem Konfederacji Lewiatan. Był członkiem Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych.
Maciej Radziwiłł
konsultant
Przewodniczący Rady Nadzorczej PKP Energetyka. Były przewodniczący Rady Nadzorczej Trakcja – Tiltra S.A. oraz Rady Nadzorczej Quercus TFI S.A.
Wcześniej Prezes Zarządu – Dyrektor Naczelny TRAKCJA POLSKA SA, wspólnik w spółce Cresco Financial Advisors Sp. z o.o. Przewodniczący Rady Nadzorczej w spółce z Grupy Kapitałowej – Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. oraz członek Rady Nadzorczej w Athletic International S.A.
Absolwent Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada tytuł Master of Business Administration Uniwersytetu Stanu Illinois w Urbana Champaign.
Pracował m. in. jako asystent w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, w Międzynarodowej Fundacji Prywatyzacji i Rozwoju Rynków Kapitałowych, kierował działami analiz w Creditanstalt Securities SA, Credit Suisse First Boston (Polska) i w Union Bank of Switzerland, przewodniczył Zarządowi Elektrim SA oraz Radzie Nadzorczej Polskiego Przedsiębiorstwa Wydawnictw Kartograficznych SA.
Jeden z dziesięciu Liderów Biznesu 2008 (ranking Forbesa 09/2008).
Swój sukces jako menedżer zbudował na tym, że potrafi uzyskać zwrot z inwestycji na poziomie kilkuset procent. Pod jego kierownictwem Trakcja Polska w ciągu trzech lat zwiększyła dochody o ponad 400 procent.
Zofia Sanejko
konsultant
Wiceprezes Zarządu i Media Buying Director Universal McCann, członek zarządu jednostki negocjacyjnej Magna Global Polska. Absolwentka Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
W Universal McCann negocjuje kontrakty mediowe, nadzoruje proces kupowania mediów oraz rozwija niestandardową i innowacyjną współpracę z mediami (np. bartering, programming). Negocjowała kontrakty mediowe reprezentując m. in.: Benckiser, BZ WBK, Coca-Cola, General Motors, Gillette, Jutrzenka, L’Oreal, Nestle, Mastercard, Microsoft, Polkomtel, Polpharma, RJR. Łączna wartość negocjowanych przez nią kontraktów znacznie przekracza miliard Euro.
Wprowadzi uczestników w specyfikę negocjacji ze stacjami telewizyjnymi.
Piotr Skierecki
konsultant
Oficer Policji (młodszy inspektor w stanie spoczynku). W Policji służył blisko 30 lat, z czego prawie 28 w pionie kryminalnym. Przez ponad 10 lat był policyjnym negocjatorem i uczestniczył w rozwiązywaniu wielu sytuacji kryzysowych.
W zakresie negocjacji szkolony był przez świetną kadrę Polskich policjantów, którzy tworzyli system negocjacji policyjnych w Polsce oraz agentów FBI (w tym jedną z ikon negocjacji Byrona Sage), policjantów brytyjskich oraz francuskich.
Gdzie odbywają się zajęcia?
Zjazdy organizowane są w naszej siedzibie na ul. Równoległej 4A, w profesjonalnie wyposażonych salach szkoleniowych na terenie Warszawy.
Poznaj nasze sale szkoleniowe:
NOWOŚĆ! Raty 0% PayU
Możliwość rozbicia ceny na aż 20 rat 0% PayU. Zapytaj o tę możliwość w trakcie rozmowy z konsultantem.
I Zjazd (08-10.02.2024 r.) Warsztat umiejętności interpersonalnych
Najważniejszym narzędziem pracy negocjatora jest on sam. Właśnie dlatego zajęcia w Szkole negocjacji rozpoczynamy 3-dniowym warsztatem interpersonalnym, który wzmacnia kompetencje z obszaru inteligencji emocjonalnej.
Podczas treningu uczestnicy:
- analizują i doskonalą własny styl zachowania, komunikowania się, wchodzenia w relacje z innymi ludźmi
- uzyskują informację zwrotną nt. mocnych i słabych stron w kontaktach interpersonalnych
- rozwijają asertywność, czyli umiejętność wyrażania opinii, składania propozycji, odmawiania, stawiania granic, egzekwowania wymagań, reagowania na krytykę i zastrzeżenia
- doskonalą umiejętność zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych oraz radzenia sobie z trudnymi emocjami
- wzmacniają poczucie sprawczości oraz konstruktywnej pewności siebie
II Zjazd (15-16.03.2024 r.) Strategie negocjacyjne
Podczas drugiego zjazdu uczestnicy poznają strukturę i dynamikę procesu negocjacyjnego. Zdobywają wiedzę, która jest podstawą do przejęcia kontroli nad procesem negocjacyjnym. Poprzez uczestnictwo w grach symulacyjnych zapoznają się z modelem 5 MetaCelów negocjacyjnych. Zdefiniowanie metacelu na etapie przygotowania do negocjacji jest niezbędne do określenia obszarów, w których negocjator może wypracować korzyści. Pozwala również określić rekomendowaną strategię negocjacyjną, a co za tym idzie – spektrum narzędzi i technik możliwych do wykorzystania w danej sytuacji.
Kluczowe zagadnienia:
- model 5 MetaCelów negocjacyjnych
- przygotowanie do negocjacji i jego etapy
- wyznaczanie celów negocjacyjnych oraz metod ich realizacji
- strategie i style negocjacyjne: negocjacje problemowe, negocjacje pozycyjne; negocjacje pakietowe
- interes a stanowisko negocjacyjne, interes a trwałość porozumienia
- sposoby radzenia sobie z impasem w negocjacjach
III Zjazd (12-13.04.2024 r.) Konflikt i asertywność w negocjacjach
Konflikt jest nieodłączną składową procesów negocjacyjnych. Pojawia się zawsze, gdy mamy do czynienia ze sprzecznością dążeń, niezgodnością interesów czy poglądów. Skuteczny negocjator dostrzega różne wymiary konfliktu. Potrafi sprowadzać konflikty na wspólną, negocjowalną płaszczyznę, unikając tym samym ich eskalacji. W tym module szkoleniowym uczestnicy przyjrzą się konfliktowi i procesowi jego rozwiązywania, jako narzędziom budowania długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- konflikt w negocjacjach i proces jego rozwiązywania
- budowanie długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi
- diagnozowanie konfliktów: poziomy i wymiary sytuacji konfliktowej
- negocjowalne i nienegocjowalne obszary konfliktu – model koła konfliktu
- postawa asertywna jako źródło siły negocjatora
- praca nad asertywną postawą w negocjacjach
IV Zjazd (10-11.05.2024 r.) Budowanie siły negocjatora
Sukces w negocjacjach zależy nie tylko od kart, jakie posiada gracz, ale przede wszystkim od tego, w jaki sposób je rozgrywa. Innymi słowy, siła negocjacyjna zależy w dużej mierze od tego, jak postrzega nas partner negocjacyjny. Podczas tej sesji szkoleniowej uczestnicy analizują czynniki, które budują siłę negocjatora i przekładają je na własny styl negocjowania. Odnajdują równowagę pomiędzy dwoma przeciwstawnymi wymiarami siły: umiejętnością odważnego komunikowania własnych potrzeb oraz umiejętnością docierania do potrzeb drugiej strony. Treningowi budowania siły służy gra negocjacyjna stworzona na podstawie case’u dotyczącego negocjacji domu mediowego ze stacjami telewizyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- przekonania wewnętrzne jako źródło siły / słabości w negocjacjach
- błędy percepcji wpływające na decyzje w negocjacjach
- budowanie siły poprzez aktywne słuchanie
- docieranie do potrzeb partnerów negocjacyjnych
W roli komentatora biznesowego wystąpi Zofia Sanejko, Wiceprezes zarządu i Media Buying Director w Universal McCann.
V Zjazd (14-15.06.2024 r.) Wywieranie wpływu w negocjacjach. Głos i mowa ciała.
Dzień 1 – Wywieranie wpływu w negocjacjach
Ten dzień będzie okazją do przyjrzenia się uniwersalnym mechanizmom wywierania wpływu na ludzi oraz ich zastosowaniu w negocjacjach. Poprzez uczestnictwo w grach i symulacjach rozmów uczestnicy doświadczą skutecznych i nieskutecznych metod wywierania wpływu. Dzięki temu będą mogli rozwinąć własny styl perswazji o te metody, które są najbardziej efektywne i wspierają budowanie porozumienia z partnerami negocjacyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi
- stosowanie narzędzi wpływu w rozmowach z interesariuszami
- odnajdowanie równowagi pomiędzy interesami różnych grup kontrahentów
Dzień 2 – Głos i mowa ciała w negocjacjach
„Ludzie mądrzy wyczytują twoje przeszłe losy z twego wyglądu, kroku, zachowania. Nawet najdrobniejszy szczegół ciała coś wyjawia.” (Ralph Waldo Emerson). Nikt nie kontroluje swojej mowy ciała w stu procentach. Skuteczny negocjator ma jednak świadomość tego, jakie wrażenie wywiera na otoczeniu i potrafi dostosować swoją ekspresję do celów, jakie chce osiągnąć. Temu właśnie służy warsztat świadomego posługiwania się głosem i mową ciała, do którego zapraszamy uczestników w połowie cyklu Szkoły negocjacji.
Kluczowe zagadnienia:
- świadome posługiwanie się głosem i mową ciała w negocjacjach
- dostosowanie ekspresji do zakładanych celów
Zajęcia prowadzi specjalista z zakresu autoprezentacji i logopeda medialny, Maria Bończyk.
Efekty warsztatu są wzmacniane podczas pozostałych zjazdów Szkoły negocjacji poprzez udział uczestników w videotreningu.
VI Zjazd (27-28.09.2024 r.) Negocjacje w sytuacji kryzysowej. Różnice temperamentalne w negocjacjach
Dzień 1 – Negocjacje w sytuacji kryzysowej
Sukces negocjacyjny wymaga czasu, wytrwałości i umiejętności oddzielania zachowań od emocji. Częstym błędem negocjacyjnym jest próba zbyt szybkiego wpłynięcia na wybory partnera negocjacyjnego. W sytuacji obustronnego napięcia emocjonalnego takie działanie najczęściej prowadzi do impasu. Uczestnicy Szkoły Negocjacji poznają mechanizmy komunikacji w trudnych emocjonalnie sytuacjach negocjacyjnych poprzez udział w 8-godzinnej symulacji negocjacji policyjnych z porywaczem. Przechodzą w praktyce przez model schodów zmian behawioralnych, zgodnie z którym wywieranie wpływu na zachowania drugiej strony jest możliwe jedynie dzięki zbudowaniu dobrego kontaktu, opierającego się na aktywnym słuchaniu i empatii. Uczestnicy przeżywają również osłabienie uwagi i spadek motywacji, które często towarzyszą długotrwałym procesom negocjacyjnym. Uczą się, jak radzić sobie ze zmęczeniem i zminimalizować jego wpływ na efekt rozmów.
Kluczowe zagadnienia:
- zachowanie kierunku rozmowy pomimo stresu
- trening kontroli własnych uczuć i stanów emocjonalnych
- schody zmian behawioralnych – moduł prowadzi negocjator policyjny
Dzień 2 – Różnice temperamentalne w negocjacjach
W tym module uczestnicy zapoznają się z modelem 4 typów temperamentu, wyodrębnionych przez C.G. Junga. Skupiamy się na różnicach indywidualnych, które w negocjacjach przekładają się na styl komunikowania, myślenia i działania oraz sposób podejmowania decyzji. Model dostarcza również wiedzy na temat potencjalnych obszarów nieporozumień i spięć pomiędzy negocjatorami reprezentującymi odmienne style funkcjonowania.
Kluczowe zagadnienia:
- autodiagnoza: mój styl argumentowania, podejmowania decyzji i działania
- wywieranie wpływu na partnerów negocjacyjnych o różnych typach osobowości
- trening prowadzenia rozmów z różnymi typami partnerów negocjacyjnych
VII Zjazd (18-19.10.2024 r.) Negocjacje nastawione na ograniczenie strat
Dzień 1 – Negocjacje nastawione na ograniczanie strat
Do tej pory uczestnicy Szkoły negocjacji przeszli kilkanaście symulacji negocjacyjnych, w których uczyli się wypracowywać korzyści. Podczas tego modułu szlifują swój warsztat negocjacyjny w sytuacji ograniczania strat. Mierzą się przy tym z własnym nastawieniem: pesymizmem, chciwością, pokusą blefowania. Gra negocjacyjna, w której biorą udział, oparta jest na rzeczywistym przypadku rozmów negocjacyjnych z wierzycielami, prowadzonych w sytuacji zagrożenia upadłością spółki.
Kluczowe zagadnienia:
- zarządzanie informacją w negocjacjach
- wykorzystanie realnej i pozornej siły w rozmowach negocjacyjnych
- zarządzanie komunikacją w zespole negocjacyjnym
W roli komentatora biznesowego wystąpi Maciej Radziwiłł, Przewodniczący Rady Nadzorczej PKP Energetyka. Były Prezes Zarządu – Przewodniczący Rady Nadzorczej Trakcja – Tiltra S.A. oraz Rady Nadzorczej Quercus TFI S.A.
Dzień 2 – Mediacje
Mediacje są jednym ze sposobów rozwiązywania konfliktów i dochodzenia do porozumienia w sytuacji częściowo rozbieżnych interesów stron. W procesie dochodzenia do konsensusu, do rozmów pomiędzy stronami włącza się bezstronny mediator – osoba nie posiadająca żadnego interesu w rozwiązaniu konfliktu. Jej zadaniem jest zapewnienie, że rozmowy zakończą się porozumieniem satysfakcjonującym dla obu stron. Mediacje koncentrują się na potrzebach i interesach uczestników konfliktu. Stwarzają możliwość wypowiedzenia swoich racji w sposób spokojny i przemyślany. Zaprosimy uczestników zarówno do prowadzenia mediacji, jak i bycia ich podmiotem.
Kluczowe zagadnienia:
- zasady mediacji
- zadania mediatora
- warsztat mediatora
- przebieg sesji mediacyjnej
VIII Zjazd (22-23.11.2024 r.) Różnice kulturowe w negocjacjach. Negocjacje w zmianie.
Dzień 1 – Różnice kulturowe w negocjacjach
Istotną składową procesów negocjacyjnych jest kontekst sytuacyjny, w jakim prowadzone są rozmowy. Po przejściu przez moduł dotyczący różnic kulturowych uczestnicy stają się świadomi odmienności w „programowaniu kulturowym” różnych narodów. Potrafią przełożyć te różnice na praktyczne zastosowania biznesowe w sferze organizowania i prowadzenia spotkań, negocjowania, zarządzania, udzielania informacji zwrotnej. Zwiększają swoją efektywność funkcjonowania w środowisku wielokulturowym.
Kluczowe zagadnienia:
- czym jest kultura i jakie są jej przejawy kluczowe w codziennym życiu?
- 4-wymiarowy Model Kultury G. Hofstede
- doświadczanie kultury i szoku kulturowego
- Wzorce Myślowe™ – konsekwencje kultury w środowisku biznesowym
- strategie zachowań – jak radzić sobie z różnicami kulturowymi w praktyce?
Dzień 2 – Negocjacje w zmianie
Zmiana jest nieodłącznym elementem złożonych procesów negocjacyjnych. Zmieniają się uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne, którym podlegają negocjatorzy, efektem rozmów bywa zmiana w organizacji lub zmiana społeczna. Uczestnicy Szkoły negocjacji przechodzą trening negocjowania zmiany podczas gry opracowanej na podstawie procesu dochodzenia do porozumienia w sprawie Reformy Emerytalnej. Odbywają symulację rozmów w Komisji Trójstronnej, pomiędzy przedstawicielami związków zawodowych, rządu i pracodawców. Ich zadaniem jest realizacja jasno określonych celów finansowych przy równoczesnym zachowaniu poparcia społecznego.
Kluczowe zagadnienia:
- trening umiejętności rozpoznawania merytorycznych i pozamerytorycznych wymiarów konfliktów
- nastawienie na realizację celu w negocjacjach
- zarządzanie zmianą w procesie negocjacyjnym
- koszty procesu negocjacyjnego
IX Zjazd (13-14.12.2024r.) Finał Szkoły negocjacji: turniej negocjacyjny, sesja informacji zwrotnych
Podczas ostatniego zjazdu Szkoły uczestnicy integrują wszystkie kompetencje negocjacyjne w kilkunastogodzinnej symulacji złożonych, wieloetapowych negocjacji. Gra, w której biorą udział, oparta jest o case „polskiej transakcji stulecia”, jaką był zakup rafinerii w Możejkach.
Ich zadaniem jest wynegocjowanie korzystnych i trwałych porozumień w kwestiach ekonomicznych, społecznych i politycznych. Na zakończenie Szkoły uczestnicy otrzymują kompleksową informację zwrotną, ukazującą m.in. ewolucję ich sposobu negocjowania podczas całego cyklu szkoleniowego. W roli komentatora biznesowego wystąpi Cezary Filipowicz, były wiceprezes „PKN Orlen”, Członek Zarządu Rafinerii „AB Mezoiku Nafta” na Litwie.
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkoły
I Zjazd (08-10.02.2024 r.) Warsztat umiejętności interpersonalnych
Najważniejszym narzędziem pracy negocjatora jest on sam. Właśnie dlatego zajęcia w Szkole negocjacji rozpoczynamy 3-dniowym warsztatem interpersonalnym, który wzmacnia kompetencje z obszaru inteligencji emocjonalnej.
Podczas treningu uczestnicy:
- analizują i doskonalą własny styl zachowania, komunikowania się, wchodzenia w relacje z innymi ludźmi
- uzyskują informację zwrotną nt. mocnych i słabych stron w kontaktach interpersonalnych
- rozwijają asertywność, czyli umiejętność wyrażania opinii, składania propozycji, odmawiania, stawiania granic, egzekwowania wymagań, reagowania na krytykę i zastrzeżenia
- doskonalą umiejętność zachowania się w sytuacjach trudnych i konfliktowych oraz radzenia sobie z trudnymi emocjami
- wzmacniają poczucie sprawczości oraz konstruktywnej pewności siebie
II Zjazd (15-16.03.2024 r.) Strategie negocjacyjne
Podczas drugiego zjazdu uczestnicy poznają strukturę i dynamikę procesu negocjacyjnego. Zdobywają wiedzę, która jest podstawą do przejęcia kontroli nad procesem negocjacyjnym. Poprzez uczestnictwo w grach symulacyjnych zapoznają się z modelem 5 MetaCelów negocjacyjnych. Zdefiniowanie metacelu na etapie przygotowania do negocjacji jest niezbędne do określenia obszarów, w których negocjator może wypracować korzyści. Pozwala również określić rekomendowaną strategię negocjacyjną, a co za tym idzie – spektrum narzędzi i technik możliwych do wykorzystania w danej sytuacji.
Kluczowe zagadnienia:
- model 5 MetaCelów negocjacyjnych
- przygotowanie do negocjacji i jego etapy
- wyznaczanie celów negocjacyjnych oraz metod ich realizacji
- strategie i style negocjacyjne: negocjacje problemowe, negocjacje pozycyjne; negocjacje pakietowe
- interes a stanowisko negocjacyjne, interes a trwałość porozumienia
- sposoby radzenia sobie z impasem w negocjacjach
III Zjazd (12-13.04.2024 r.) Konflikt i asertywność w negocjacjach
Konflikt jest nieodłączną składową procesów negocjacyjnych. Pojawia się zawsze, gdy mamy do czynienia ze sprzecznością dążeń, niezgodnością interesów czy poglądów. Skuteczny negocjator dostrzega różne wymiary konfliktu. Potrafi sprowadzać konflikty na wspólną, negocjowalną płaszczyznę, unikając tym samym ich eskalacji. W tym module szkoleniowym uczestnicy przyjrzą się konfliktowi i procesowi jego rozwiązywania, jako narzędziom budowania długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- konflikt w negocjacjach i proces jego rozwiązywania
- budowanie długotrwałych relacji z partnerami negocjacyjnymi
- diagnozowanie konfliktów: poziomy i wymiary sytuacji konfliktowej
- negocjowalne i nienegocjowalne obszary konfliktu – model koła konfliktu
- postawa asertywna jako źródło siły negocjatora
- praca nad asertywną postawą w negocjacjach
IV Zjazd (10-11.05.2024 r.) Budowanie siły negocjatora
Sukces w negocjacjach zależy nie tylko od kart, jakie posiada gracz, ale przede wszystkim od tego, w jaki sposób je rozgrywa. Innymi słowy, siła negocjacyjna zależy w dużej mierze od tego, jak postrzega nas partner negocjacyjny. Podczas tej sesji szkoleniowej uczestnicy analizują czynniki, które budują siłę negocjatora i przekładają je na własny styl negocjowania. Odnajdują równowagę pomiędzy dwoma przeciwstawnymi wymiarami siły: umiejętnością odważnego komunikowania własnych potrzeb oraz umiejętnością docierania do potrzeb drugiej strony. Treningowi budowania siły służy gra negocjacyjna stworzona na podstawie case’u dotyczącego negocjacji domu mediowego ze stacjami telewizyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- przekonania wewnętrzne jako źródło siły / słabości w negocjacjach
- błędy percepcji wpływające na decyzje w negocjacjach
- budowanie siły poprzez aktywne słuchanie
- docieranie do potrzeb partnerów negocjacyjnych
W roli komentatora biznesowego wystąpi Zofia Sanejko, Wiceprezes zarządu i Media Buying Director w Universal McCann.
V Zjazd (14-15.06.2024 r.) Wywieranie wpływu w negocjacjach. Głos i mowa ciała.
Dzień 1 – Wywieranie wpływu w negocjacjach
Ten dzień będzie okazją do przyjrzenia się uniwersalnym mechanizmom wywierania wpływu na ludzi oraz ich zastosowaniu w negocjacjach. Poprzez uczestnictwo w grach i symulacjach rozmów uczestnicy doświadczą skutecznych i nieskutecznych metod wywierania wpływu. Dzięki temu będą mogli rozwinąć własny styl perswazji o te metody, które są najbardziej efektywne i wspierają budowanie porozumienia z partnerami negocjacyjnymi.
Kluczowe zagadnienia:
- uniwersalne prawa oddziaływania na ludzi
- stosowanie narzędzi wpływu w rozmowach z interesariuszami
- odnajdowanie równowagi pomiędzy interesami różnych grup kontrahentów
Dzień 2 – Głos i mowa ciała w negocjacjach
„Ludzie mądrzy wyczytują twoje przeszłe losy z twego wyglądu, kroku, zachowania. Nawet najdrobniejszy szczegół ciała coś wyjawia.” (Ralph Waldo Emerson). Nikt nie kontroluje swojej mowy ciała w stu procentach. Skuteczny negocjator ma jednak świadomość tego, jakie wrażenie wywiera na otoczeniu i potrafi dostosować swoją ekspresję do celów, jakie chce osiągnąć. Temu właśnie służy warsztat świadomego posługiwania się głosem i mową ciała, do którego zapraszamy uczestników w połowie cyklu Szkoły negocjacji.
Kluczowe zagadnienia:
- świadome posługiwanie się głosem i mową ciała w negocjacjach
- dostosowanie ekspresji do zakładanych celów
Zajęcia prowadzi specjalista z zakresu autoprezentacji i logopeda medialny, Maria Bończyk.
Efekty warsztatu są wzmacniane podczas pozostałych zjazdów Szkoły negocjacji poprzez udział uczestników w videotreningu.
VI Zjazd (27-28.09.2024 r.) Negocjacje w sytuacji kryzysowej. Różnice temperamentalne w negocjacjach
Dzień 1 – Negocjacje w sytuacji kryzysowej
Sukces negocjacyjny wymaga czasu, wytrwałości i umiejętności oddzielania zachowań od emocji. Częstym błędem negocjacyjnym jest próba zbyt szybkiego wpłynięcia na wybory partnera negocjacyjnego. W sytuacji obustronnego napięcia emocjonalnego takie działanie najczęściej prowadzi do impasu. Uczestnicy Szkoły Negocjacji poznają mechanizmy komunikacji w trudnych emocjonalnie sytuacjach negocjacyjnych poprzez udział w 8-godzinnej symulacji negocjacji policyjnych z porywaczem. Przechodzą w praktyce przez model schodów zmian behawioralnych, zgodnie z którym wywieranie wpływu na zachowania drugiej strony jest możliwe jedynie dzięki zbudowaniu dobrego kontaktu, opierającego się na aktywnym słuchaniu i empatii. Uczestnicy przeżywają również osłabienie uwagi i spadek motywacji, które często towarzyszą długotrwałym procesom negocjacyjnym. Uczą się, jak radzić sobie ze zmęczeniem i zminimalizować jego wpływ na efekt rozmów.
Kluczowe zagadnienia:
- zachowanie kierunku rozmowy pomimo stresu
- trening kontroli własnych uczuć i stanów emocjonalnych
- schody zmian behawioralnych – moduł prowadzi negocjator policyjny
Dzień 2 – Różnice temperamentalne w negocjacjach
W tym module uczestnicy zapoznają się z modelem 4 typów temperamentu, wyodrębnionych przez C.G. Junga. Skupiamy się na różnicach indywidualnych, które w negocjacjach przekładają się na styl komunikowania, myślenia i działania oraz sposób podejmowania decyzji. Model dostarcza również wiedzy na temat potencjalnych obszarów nieporozumień i spięć pomiędzy negocjatorami reprezentującymi odmienne style funkcjonowania.
Kluczowe zagadnienia:
- autodiagnoza: mój styl argumentowania, podejmowania decyzji i działania
- wywieranie wpływu na partnerów negocjacyjnych o różnych typach osobowości
- trening prowadzenia rozmów z różnymi typami partnerów negocjacyjnych
VII Zjazd (18-19.10.2024 r.) Negocjacje nastawione na ograniczenie strat
Dzień 1 – Negocjacje nastawione na ograniczanie strat
Do tej pory uczestnicy Szkoły negocjacji przeszli kilkanaście symulacji negocjacyjnych, w których uczyli się wypracowywać korzyści. Podczas tego modułu szlifują swój warsztat negocjacyjny w sytuacji ograniczania strat. Mierzą się przy tym z własnym nastawieniem: pesymizmem, chciwością, pokusą blefowania. Gra negocjacyjna, w której biorą udział, oparta jest na rzeczywistym przypadku rozmów negocjacyjnych z wierzycielami, prowadzonych w sytuacji zagrożenia upadłością spółki.
Kluczowe zagadnienia:
- zarządzanie informacją w negocjacjach
- wykorzystanie realnej i pozornej siły w rozmowach negocjacyjnych
- zarządzanie komunikacją w zespole negocjacyjnym
W roli komentatora biznesowego wystąpi Maciej Radziwiłł, Przewodniczący Rady Nadzorczej PKP Energetyka. Były Prezes Zarządu – Przewodniczący Rady Nadzorczej Trakcja – Tiltra S.A. oraz Rady Nadzorczej Quercus TFI S.A.
Dzień 2 – Mediacje
Mediacje są jednym ze sposobów rozwiązywania konfliktów i dochodzenia do porozumienia w sytuacji częściowo rozbieżnych interesów stron. W procesie dochodzenia do konsensusu, do rozmów pomiędzy stronami włącza się bezstronny mediator – osoba nie posiadająca żadnego interesu w rozwiązaniu konfliktu. Jej zadaniem jest zapewnienie, że rozmowy zakończą się porozumieniem satysfakcjonującym dla obu stron. Mediacje koncentrują się na potrzebach i interesach uczestników konfliktu. Stwarzają możliwość wypowiedzenia swoich racji w sposób spokojny i przemyślany. Zaprosimy uczestników zarówno do prowadzenia mediacji, jak i bycia ich podmiotem.
Kluczowe zagadnienia:
- zasady mediacji
- zadania mediatora
- warsztat mediatora
- przebieg sesji mediacyjnej
VIII Zjazd (22-23.11.2024 r.) Różnice kulturowe w negocjacjach. Negocjacje w zmianie.
Dzień 1 – Różnice kulturowe w negocjacjach
Istotną składową procesów negocjacyjnych jest kontekst sytuacyjny, w jakim prowadzone są rozmowy. Po przejściu przez moduł dotyczący różnic kulturowych uczestnicy stają się świadomi odmienności w „programowaniu kulturowym” różnych narodów. Potrafią przełożyć te różnice na praktyczne zastosowania biznesowe w sferze organizowania i prowadzenia spotkań, negocjowania, zarządzania, udzielania informacji zwrotnej. Zwiększają swoją efektywność funkcjonowania w środowisku wielokulturowym.
Kluczowe zagadnienia:
- czym jest kultura i jakie są jej przejawy kluczowe w codziennym życiu?
- 4-wymiarowy Model Kultury G. Hofstede
- doświadczanie kultury i szoku kulturowego
- Wzorce Myślowe™ – konsekwencje kultury w środowisku biznesowym
- strategie zachowań – jak radzić sobie z różnicami kulturowymi w praktyce?
Dzień 2 – Negocjacje w zmianie
Zmiana jest nieodłącznym elementem złożonych procesów negocjacyjnych. Zmieniają się uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne, którym podlegają negocjatorzy, efektem rozmów bywa zmiana w organizacji lub zmiana społeczna. Uczestnicy Szkoły negocjacji przechodzą trening negocjowania zmiany podczas gry opracowanej na podstawie procesu dochodzenia do porozumienia w sprawie Reformy Emerytalnej. Odbywają symulację rozmów w Komisji Trójstronnej, pomiędzy przedstawicielami związków zawodowych, rządu i pracodawców. Ich zadaniem jest realizacja jasno określonych celów finansowych przy równoczesnym zachowaniu poparcia społecznego.
Kluczowe zagadnienia:
- trening umiejętności rozpoznawania merytorycznych i pozamerytorycznych wymiarów konfliktów
- nastawienie na realizację celu w negocjacjach
- zarządzanie zmianą w procesie negocjacyjnym
- koszty procesu negocjacyjnego
IX Zjazd (13-14.12.2024r.) Finał Szkoły negocjacji: turniej negocjacyjny, sesja informacji zwrotnych
Podczas ostatniego zjazdu Szkoły uczestnicy integrują wszystkie kompetencje negocjacyjne w kilkunastogodzinnej symulacji złożonych, wieloetapowych negocjacji. Gra, w której biorą udział, oparta jest o case „polskiej transakcji stulecia”, jaką był zakup rafinerii w Możejkach.
Ich zadaniem jest wynegocjowanie korzystnych i trwałych porozumień w kwestiach ekonomicznych, społecznych i politycznych. Na zakończenie Szkoły uczestnicy otrzymują kompleksową informację zwrotną, ukazującą m.in. ewolucję ich sposobu negocjowania podczas całego cyklu szkoleniowego. W roli komentatora biznesowego wystąpi Cezary Filipowicz, były wiceprezes „PKN Orlen”, Członek Zarządu Rafinerii „AB Mezoiku Nafta” na Litwie.
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
FAQ
Jakie są warunki przyjęcia?
Warunkiem uczestnictwa w Szkole jest podpisanie Umowy. Umowę przesyłamy e-mailem, pocztą lub faksem po otrzymaniu zgłoszenia za pomocą Formularza zgłoszeniowego lub drogą mailową. O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń; liczebność grupy – 16 osób
Co trzeba zrobić aby skończyć Szkołę?
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 9 zjazdach oraz wniesienie całości opłaty
Czy Szkoła działa na zasadach studiów podyplomowych?
Szkoła nie działa za zasadach studiów podyplomowych
Jak mogę zapisać się do Szkoły?
Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie.
Czy można płacić w ratach?
Tak jest możliwość płatności w ratach.
Dla kogo adresowana jest Szkoła?
Do udziału w Szkole zapraszamy wszystkich, dla których negocjacje są sposobem realizacji celu biznesowego: menedżerów, kadrę zarządzającą, liderów sprzedaży, sprzedawców, liderów i pracowników działów zakupowych, przedsiębiorców.
W jakie dni odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się w piątki i w soboty, I zjazd trwa 3 dni i zaczyna się we czwartek.
Czy jest egzamin końcowy?
W trakcie trwania Szkoły odbywają się testy wiedzy, nie ma końcowego egzaminu.
Jaki jest koszt Szkoły?
Koszt uczestnictwa w Szkole wynosi 22 900 zł netto.
Jakie są promocje?
Zapraszamy na stronę: https://www.houseofskills.pl/pl/35,nasze-promocje.html
Jak długo trwają Szkoły?
Harmonogramy dostępne są na podstronach Szkół.
Czy otrzymuję dyplom na zakończenie Szkoły?
Po zakończeniu Szkoły Uczestnicy otrzymują dyplom z podaną liczbą godzin i podpisem trenera prowadzącego daną edycję.
Czy można uzyskać dofinansowanie?
Szkoły są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych, co oznacza, że można uzyskać aż do 80% dofinansowania. Z programu dofinansowania skorzystać mogą wszystkie mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa z wyłączeniem województwa pomorskiego i mazowieckiego.