-
SzkołaSzkoła coachingu ONLINE
-
Najbliższy terminBrak terminu
Platforma e-learningowa

Szkoła coachingu House od Skills to program przygotowujący do samodzielnej pracy w roli coacha. Umiejętności i kompetencje nabywane przez uczestników w ramach programu, są również niezwykle użyteczne w pracy menedżerów wszystkich szczebli.
Zajęcia odbywają się online (za pośrednictwem platformy ZOOM).
Program posiada akredytację ACSTH i przygotowuje do uzyskania certyfikatu International Coach Federation (ICF).
Zaproszenie:
Cele szkolenia
Nabycie przez uczestników szkolenia kompetencji coachingowych, w szczególności rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych, takich jak zadawanie otwartych, pogłębiających pytań, aktywne słuchanie
Zdobycie wiedzy na temat emocji i ich regulacji, umiejętność radzenia sobie z emocjami własnymi i rozmówcy
Poszerzenie warsztatu menedżerskiego o coachingowy sposób pracy podwładnymi, wspierający ich samodzielność i zaangażowanie
Przygotowanie do samodzielnego prowadzenia sesji business i life coachingu
Przygotowanie do akredytacji ICF na poziomie ACC
Profil uczestnika
Nasz program kierowany jest do osób:
zainteresowanych pracą w charakterze coacha, zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią
pracujących w charakterze coacha, chcących zweryfikować swoje umiejętności i przygotować się do akredytacji ICF
chcących poszerzyć swoje umiejętności menedżerskie o warsztat coachingowy
chcących rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne i kompetencje komunikacyjne
zainteresowanych pracą w obszarze rozwoju swoich klientów – między innymi: trenerów, psychologów, psychoterapeutów, doradców zawodowych, rehabilitantów, trenerów personalnych, dietetyków, pracowników służb medycznych, pracowników opieki społecznej.
Korzyści dla uczestnika
Przygotowanie do akredytacji coachingowej na poziomie ACC według standardów ICF (100 godzinny program akredytowany ACSTH)
Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych wspierających nowy format przywództwa (uważność, obecność, głębokie słuchanie, zadawania kwestionujących pytań, zadawanie pytań o sedno)
Zdobycie umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy rozwojowej z pracownikiem
Zwiększenie odporności na stres, radzenie sobie z emocjami własnymi i innych
Wykorzystywanie umiejętności i narzędzi coachingowych w pracy zdalnej, w zdalnym zarządzaniu zespołem
Własny proces rozwojowy wspierający uczestnika w dokonywaniu istotnych zmian dla siebie
Historie naszych Absolwentów
Zapraszamy do obejrzenia wywiadów z absolwentami Szkoły coachingu, z których dowiecie się jak w praktyce wygląda nauka i do czego warto się przygotować.
Stosowane metody
Szkoła coachingu zaprojektowana została w taki sposób, aby podczas interaktywnych sesji warsztatowych online uczestnicy w maksymalnym stopniu koncentrowali się na rozwoju umiejętności i warsztatu coacha w bezpośredniej interakcji z trenerem i innymi uczestnikami, a dedykowana platforma e-learningowa wspierała ich w łatwym i szybkim dostępie do potrzebnych materiałów i narzędzi edukacyjnych.
Zajęcia warsztatowe prowadzone są w małych grupach (dwójkach, trójkach uczestników) z wykorzystaniem interaktywnych prezentacji, materiałów filmowych, case studies, ćwiczeń rozmów coachingowych, dyskusji, sesji superwizyjnych i wymiany doświadczeń. Pomiędzy sesjami warsztatowymi prowadzone są indywidualne sesje z mentorem z bezpośrednią informacją zwrotną od mentora dla każdego uczestnika.
Co wyróżnia Szkołę coachingu?
Akredytacja największej międzynarodowej organizacji ICF ( Program ACSTH)
Duże doświadczenie w zakresie kształcenia coachów (ponad 1500 osób przeszkolonych i przygotowanych do zawodu coacha)
Sprawdzony i rekomendowany program – zrealizowanych ponad 100 edycji Szkoły coachingu
Doświadczona kadra trenersko- coachingowa posiadająca jednocześnie doświadczenie w biznesie
Nowoczesne rozwiązania technologiczne z zakresu edukacji zdalnej, dzięki którym możliwe jest angażowanie uczestników w sposób nieodbiegający od sposobu pracy na sali szkoleniowej
WARUNKI UCZESTNICTWA
Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzana jest rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdza możliwość udziału w szkole. W trakcie rozmowy weryfikowane są predyspozycje, postawa oraz gotowość do pracy potencjalnego uczestnika. Rozmowa pozwala także na upewnienie się zainteresowanych o zgodności ich oczekiwań z tym, co oferuje Szkoła.
Wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszeniowego
O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 100 godzinach zajęć oraz sesjach mentorskich oraz wniesienie całości opłaty
W przypadku udziału w Szkole w wymiarze mniejszym niż wskazany powyżej, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w Szkole ze wskazaniem liczby godzin odbytych zajęć
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w całych zajęciach. Dopuszczalne są 3 godziny nieobecności każdego dnia zajęć w trakcie całej Szkoły.
Uczestnik ma 30 dni od daty zakończenia sesji mentorskiej grupowej na dostarczenie 3 nagrań sesji indywidualnych (wraz z ich transkrypcjami). Nagrania przesłane po tym terminie będą odsłuchane za dodatkową opłatą w wysokości 184,50 zł netto za każdą sesję
Do czasu uregulowania płatności za Szkołę w pełnej wysokości Organizator ma prawo wstrzymać wydanie Uczestnikowi certyfikatu ukończenia Szkoły
Certyfikat nie zostanie wydany także w przypadku nieobecności oraz niedostarczenia wszystkich sesji wraz z ich transkrypcjami
Trenerzy House of Skills
Łada Drozda
partner / trenerka / konsultantka / coach
Jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Wykłada i superwizuje studentów na Podyplomowym Studium Coachingu i Mentoringu SWPS. Prowadzi również autorski program „Coaching menedżerski” w ramach Podyplomowych Studiów Coachingu w SGH.
Inspirują ją synowie, ważne relacje z ludźmi i emocje jakie z nich wynikają, kontakt z psami oraz taniec i las. Odpoczynek i ukojenie daje jej jazda na rowerze oraz głośne śpiewanie w samochodzie, co niekiedy budzi zdumienie innych kierowców… Usłyszała kilka razy w życiu: „otworzyłaś mi na coś oczy”, „to, co powiedziałaś zmieniło moje myślenie…”, „wpłynęłaś na to, że siebie polubiłam/łem”. Jest teraz na nowym etapie życia, już nie ma w nim miejsca na iluzje. Za to dużo wolności i świadomych wyborów.
Uczestnikom szkoleń oraz swoim coachees towarzyszy w zmianie jaką jest rozwój. Ma wielkie przekonanie do bogactwa wewnętrznych zasobów, jakie mieszczą się w każdym z nas. Nie waha się zadawać trudnych pytań i ukazywać ludziom możliwości przekraczania własnych granic. W swej pracy korzysta z wielu umiejętności czerpanych z całości zawodowego i życiowego doświadczenia.
Autorka książek „Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca” i „Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem„.
Psycholog. Specjalizuje się w rozwiązaniach edukacyjnych w obszarze:
- przywództwa
- coachingu
- zarządzania zespołem (w tym: rekrutacją, motywowaniem, oceną pracowniczą)
- komunikacji i asertywności
- programy rozwoju trenerów (Train the Trainers)
Elżbieta Malkiewicz
trenerka / konsultantka / coach
Studiowała malarstwo, nauki polityczne i prawo. Ukończyła socjologię. Prowadziła własną firmę marketingową, zarządzała „Domem Krakowskim” w Norymberdze.
Pracuje jako strateg i doradca przy kampaniach wyborczych, a jako trener od 12 lat szkoli m.in. z komunikacji, efektywności indywidualnej i przywództwa. Uczy studentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na Wydziale Zarządzania.
Lubi narty, wino i samochody, najbardziej te stare i szybkie.
Obszary jej specjalizacji to:
- przywództwo
- doskonalenie umiejętności kierowniczych: zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja menedżerska, zarządzanie czasem
- kontakt z mediami
- prowadzenie kampanii wyborczych
Konsultanci
Izabela Kluzek-Kot
dyrektor merytoryczny Szkół coachingu
Uprawnienia: Certyfikowany Coach ICF, Expert z zakresu transformacji kultury organizacyjnej, L&D. Trener Biznesu. Ukończyłam także liczne szkolenia z obszaru HR. Uczestnik kursów na MIT w zakresie Teorii U ( Otto Scharmer).
Doświadczenie: Doświadczenie zawodowe zdobywałam w firmie doradczo-szkoleniowej. Przez okres ponad 15 lat zajmowałam się zarządzaniem zespołem konsultantów i trenerów, pełniłam również funkcje managera projektów jak również w organizacjach rolę HR Managera. Od lat pełnie funkcje dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu. Jestem też kierownikiem merytorycznym Szkół Coachingu i Team Coachingu oraz kilka studiów podyplomowych.
Prowadzę szkolenia, warsztaty i power speach z zakresu przywództwa,. Fascynują mnie nowe formy i nurty zarządzania. Prowadzę projekty transformacyjne, rozwojowe i doradcze wspomagając organizacje. Prowadzę procesy indywidualne i grupowe, pracuje autorskimi metodami podnoszącymi efektywność zespołów poprzez rozwój kompetencji liderskich (inteligencja emocjonalna, zarządzanie zmianą, komunikacja, innowacyjność itp.)
Jestem wykładowcą na kilku uczelniach w ramach studiów podyplomowych oraz programów MBA. Uczelnia Łazarskiego, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej, WSB w Gdańsku, Uniwersytet Rzeszowski
Wśród moich klientów w tym roku są liderzy między innymi takich organizacji jak : Grupa ZIBI SA, Dentons , Showroom, Leroy Merlin, Navoorbico, Orange, Poczta Polska, PZU, Norcospectra, Stanley Black and Decker.
Natalia Włodarska
Coach, trener
Uprawnienia: Coach PCC (Professional Certified Coach), absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie w mediach” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Master Practitioner NLP.
Doświadczenie: W 2002 roku rozpoczęłam swoją drogę zawodową jako trener biznesu i konsultant w firmie szkoleniowej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących komunikacji i współpracy, asertywności, zarządzania emocjami i stresem.
Od 2008 roku pracuje w TVN S.A., odpowiada za wszelkie działania rekrutacyjne oraz szkoleniowo-rozwojowe. Pracuję m.in. jako trener i prowadzę warsztaty z umiejętności miękkich oraz wspieram pracowników podczas indywidualnych sesji coachingowych.
Od 2011 roku prowadzę warsztaty i coachingi z kreowania wizerunku w mediach – współpracuję z Fundacją Vital Voices Hilary Clinton, dla której co roku prowadzę warsztaty dla kobiet w biznesie. W ramach swojej firmy Be Free – Body Mind Psyche prowadzę także grupowe coachingi z obszaru Life Coachingu w dwóch tematach: „Wykreuj swoje życie” oraz „Wykreuj swoje relacje”. W trakcie swojej edukacji coachingowej ukończyłam Szkołę Coachów Eriksson College oraz wiele kursów m.in. u Roberta Diltsa, Richarda Bolstada, Hermann Muller-Walbrodt czy Franka Farellego.
Jestem mentorem dla adeptów szkoły coachingu, wykładam także na uczelniach wyższych prowadząc zajęcia przygotowujące do zawodu coacha w ramach studiów podyplomowych prowadzonych pod patronatem merytorycznym HPR Group
Ewa Kubica
KONSULTANT, COACH
Konsultantka i coach z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy rozwojowej dla klientów z różnych branż oraz z różnych poziomów organizacyjnych (pracuje zarówno z jednostkami, zespołami, jak i całym systemami/organizacjami pracującw szeroko pojętym obszarze kultury organizacyjnej). Dyplomowany przez Izbę Coachingu coach, z wykształcenia psycholog biznesu.
W swojej pracy coachingowej wierzy, że każdy człowiek posiada możliwości i zasoby, dzięki którym może się rozwijać. W swojej pracy pomaga klientom odkrywać nowe i dokonywać zmian w swoim życiu zawodowym i prywatnym.Małgorzata Ziarko
TRENER, COACH
Ma za sobą managerskie doświadczenia – ponad 20 lat pracy z ludźmi, z czego ponad 15 sto letnie doświadczenie w zarządzaniu dużymi Zespołami, głownie w branży mediowej (sprzedaż). Obecnie pracuje z zespołami rozwijając ich poprzez szkolenia, coaching i mentoring. Ukończyła, Uniwersytet Jagielloński, SWPS oraz Akademia Analizy Transakcyjnej.
NOWOŚĆ! Raty 0% PayU
Możliwość rozbicia ceny na aż 20 rat 0% PayU. Zapytaj o tę możliwość w trakcie rozmowy z konsultantem.
Rozpoczęcie Szkoły coachingu – spotkanie zapoznawcze (14.09.2023 r. 18.00-19.00) – online
I Zjazd Bazowy program szkoły, podstawy coachingu (22-24.09.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy zapoznają się z kodeksem etycznym ICF i kejsami – przykładami zastosowania go w obszarze biznesu. Dowiadują się, jak ustalać cele w coachingu zgodne z indywidualnym rozwojem klienta, jak i planowaną ścieżką rozwoju przewidzianą przez organizację.
- Poruszane obszary:
- Czym jest coaching? Jakie są różnice między coachingiem, a innymi formami rozwoju?
- Kodeks Etyczny Coacha. Zawieranie kontraktu z klientem i z organizacją /sponsorem
- Kluczowe kompetencje Coacha w kontekście osobistych zasobów uczestników
- Standardy ICF w kwestii: budowania relacji z klientem, bezpośredniej komunikacji, zadawania pytań oraz dawania informacji zwrotnej
- Jak planować i wyznaczać cele metodą SMART
- Praca ze skalą
- Doświadczenie prowadzenia indywidualnych sesji
Praca na platformie edukacyjnej
II Zjazd Podstawowe kompetencje i wartości coacha (21-22.10.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy dowiadują się, jak wygląda charakterystyka procesu coachingowego. Uczą się prowadzenia profesjonalnej sesji coachingowej. Poznają kluczowe kompetencje coacha wg International Coach Federation, takie jak: umiejętność słuchania i zadawania pytań, umiejętność zarządzania postępami i zaangażowaniem klienta, przekazywanie informacji zwrotnej, obecność coachingowa i umiejętność budowania świadomości klienta. Moduł ten pozwala również na nabycie umiejętności i narzędzi do pracy z wartościami i celami klienta, będącymi podstawą wewnętrznej motywacji.
Poruszane obszary:
- Rozwój kluczowych kompetencji coacha
- Model sesji coachingowych – GROW, STRZAŁA ericksonowska
- Narzędzia pracy z klientami (koło życia, mapa marzeń, lustro)
Praca na platformie edukacyjnej
Moduł „Ja jako coach – w oparciu o model Extended Disc®” (26.10.2023 r. 17.00-20.00) – online
III Zjazd Kwintesencja coachingu (18-19.11.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy uczą się pracować z emocjami, postawami i przekonaniami klienta. Poznają narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem, narzędzia do pracy z przekonaniami klienta. Uczą się, jak wzmacniać przekonania wspierające i niwelować przekonania ograniczające. Nabywają umiejętności pomagające wspierać klienta w odkrywaniu własnego potencjału i zasobów.
Poruszane obszary:
- Praca z przekonaniami, postawami i emocjami klienta
- Narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem
- Rozwój wybranych kompetencji coacha w kontekście standardów ICF przy pomocy różnych narzędzi, w tym: obraz, metodę VAKOG, model GROW, praca z krytykiem wewnętrzny
- Wartość – podstawowa motywacja do działania – definiowanie osobistych wartości (motywacji)
- Pytania pogłębiające i sięgające sedna w pracy z klientem
Sesje mentorskie grupowe (18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
IV Zjazd Doskonalenie warsztatu coacha (16-17.12.2023 r.) – online
Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat narzędzi NLP, RTZ (racjonalna terapia zachowań) oraz innych narzędzi wspierających proces rozwoju klienta. Dzięki nim uczestnicy doskonalą swój warsztat, a także rozwijają kompetencje coachingowe. Uczestnicy uczą się, jak budować świadomość klientów poprzez:
- Zmianę perspektywy, pracę z metaforą, obrazem (narzędzie Points of You)
- Zwiększanie motywacji i efektywności (zadawanie pytań transformujących)
- Poznanie strategii pozwalających na diagnozę aktualnego stanu, przeszkód i możliwości, a także kreowanie efektywnych rozwiązań możliwych do wdrożenia od zaraz
Sesje mentorskie grupowe (18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
V Zjazd Coach i co dalej? i zakończenie (20.01.2024 r.) – online
Podczas sesji „Coach i dalej” uczestnicy będą mogli zastanowić się i wypracować ścieżkę związaną z planowaniem swojej przyszłości w roli coacha. To czas przeznaczony na skonfrontowanie swoich wyobrażeń z coraz bardziej konkretną wizją przyszłości i przygotowaniem swojego planu działań.
Poruszane obszary:
- Część 1. Zacznij od siebie i zdefiniuj czego naprawdę chcesz?
- Co mam do zaoferowania jako coach (kim jestem jako coach), kim i gdzie są moi klienci?
- Jakie są moje cele i co chcę osiągnąć?
- Część 2. Różne drogi dalszego działania
- Budowanie eksperckiej pozycji w organizacji
- Budowanie pozycji poza organizacją
- Decyzja należy do Ciebie – co z tym zrobisz? (moje cele i potrzeby)
- Część 3. Jak wyróżnić się na rynku pełnym coachów
- Jak dotrzeć do rynku – 2 drogi dalszego działania
- Internet jako przestrzeń promocji własnej
- Media społecznościowe – jak z nich korzystać, by dotrzeć do potencjalnych klientów? Dyskusja wokół najpopularniejszych mediów – Instagram, Facebook, Linkedin. 2 zasady działania, dzięki którym możesz osiągnąć sukces w mediach społecznościowych
- Mój Action Plan
Sesje mentorskie indywidualne
Sesje mentorskie indywidualne pozwalają na indywidualną weryfikację i rozwój kompetencji coachingowych pod okiem mentora. Uczestnicy w trakcie trwania szkoły nagrywają trzy sesje coachingowe z klientami lub uczestnikami szkoły i przesyłają je do odsłuchu mentorowi. Na ich podstawie otrzymują informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji i ewentualnych obszarów do rozwoju.
i zostanie powiększona o podatek VAT
Program szkoły
Rozpoczęcie Szkoły coachingu – spotkanie zapoznawcze (14.09.2023 r. 18.00-19.00) – online
I Zjazd Bazowy program szkoły, podstawy coachingu (22-24.09.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy zapoznają się z kodeksem etycznym ICF i kejsami – przykładami zastosowania go w obszarze biznesu. Dowiadują się, jak ustalać cele w coachingu zgodne z indywidualnym rozwojem klienta, jak i planowaną ścieżką rozwoju przewidzianą przez organizację.
- Poruszane obszary:
- Czym jest coaching? Jakie są różnice między coachingiem, a innymi formami rozwoju?
- Kodeks Etyczny Coacha. Zawieranie kontraktu z klientem i z organizacją /sponsorem
- Kluczowe kompetencje Coacha w kontekście osobistych zasobów uczestników
- Standardy ICF w kwestii: budowania relacji z klientem, bezpośredniej komunikacji, zadawania pytań oraz dawania informacji zwrotnej
- Jak planować i wyznaczać cele metodą SMART
- Praca ze skalą
- Doświadczenie prowadzenia indywidualnych sesji
Praca na platformie edukacyjnej
II Zjazd Podstawowe kompetencje i wartości coacha (21-22.10.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy dowiadują się, jak wygląda charakterystyka procesu coachingowego. Uczą się prowadzenia profesjonalnej sesji coachingowej. Poznają kluczowe kompetencje coacha wg International Coach Federation, takie jak: umiejętność słuchania i zadawania pytań, umiejętność zarządzania postępami i zaangażowaniem klienta, przekazywanie informacji zwrotnej, obecność coachingowa i umiejętność budowania świadomości klienta. Moduł ten pozwala również na nabycie umiejętności i narzędzi do pracy z wartościami i celami klienta, będącymi podstawą wewnętrznej motywacji.
Poruszane obszary:
- Rozwój kluczowych kompetencji coacha
- Model sesji coachingowych – GROW, STRZAŁA ericksonowska
- Narzędzia pracy z klientami (koło życia, mapa marzeń, lustro)
Praca na platformie edukacyjnej
Moduł „Ja jako coach – w oparciu o model Extended Disc®” (26.10.2023 r. 17.00-20.00) – online
III Zjazd Kwintesencja coachingu (18-19.11.2023 r.) – online
W trakcie tego zjazdu uczestnicy uczą się pracować z emocjami, postawami i przekonaniami klienta. Poznają narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem, narzędzia do pracy z przekonaniami klienta. Uczą się, jak wzmacniać przekonania wspierające i niwelować przekonania ograniczające. Nabywają umiejętności pomagające wspierać klienta w odkrywaniu własnego potencjału i zasobów.
Poruszane obszary:
- Praca z przekonaniami, postawami i emocjami klienta
- Narzędzia do pracy z obawą i wewnętrznym konfliktem
- Rozwój wybranych kompetencji coacha w kontekście standardów ICF przy pomocy różnych narzędzi, w tym: obraz, metodę VAKOG, model GROW, praca z krytykiem wewnętrzny
- Wartość – podstawowa motywacja do działania – definiowanie osobistych wartości (motywacji)
- Pytania pogłębiające i sięgające sedna w pracy z klientem
Sesje mentorskie grupowe (18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
IV Zjazd Doskonalenie warsztatu coacha (16-17.12.2023 r.) – online
Uczestnicy zdobywają wiedzę na temat narzędzi NLP, RTZ (racjonalna terapia zachowań) oraz innych narzędzi wspierających proces rozwoju klienta. Dzięki nim uczestnicy doskonalą swój warsztat, a także rozwijają kompetencje coachingowe. Uczestnicy uczą się, jak budować świadomość klientów poprzez:
- Zmianę perspektywy, pracę z metaforą, obrazem (narzędzie Points of You)
- Zwiększanie motywacji i efektywności (zadawanie pytań transformujących)
- Poznanie strategii pozwalających na diagnozę aktualnego stanu, przeszkód i możliwości, a także kreowanie efektywnych rozwiązań możliwych do wdrożenia od zaraz
Sesje mentorskie grupowe (18:00 – 20:00) – online
Grupowe sesje mentorskie pozwalają na weryfikację i podniesienie swoich kompetencji coachingowych. Jest to intensywna sesja warsztatowa bazująca na doświadczeniu sesji mentorskich i ich superwizji: uczestnicy prowadzą między sobą sesje coachingowe, wcielając się na przemian w rolę coacha i klienta, otrzymując informację zwrotną od mentora oraz pozostałych uczestników. Uczestnicy uczą się stosować efektywne interwencje coachingowe w sytuacji konfliktu bądź impasu, zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej wewnątrz organizacji.
V Zjazd Coach i co dalej? i zakończenie (20.01.2024 r.) – online
Podczas sesji „Coach i dalej” uczestnicy będą mogli zastanowić się i wypracować ścieżkę związaną z planowaniem swojej przyszłości w roli coacha. To czas przeznaczony na skonfrontowanie swoich wyobrażeń z coraz bardziej konkretną wizją przyszłości i przygotowaniem swojego planu działań.
Poruszane obszary:
- Część 1. Zacznij od siebie i zdefiniuj czego naprawdę chcesz?
- Co mam do zaoferowania jako coach (kim jestem jako coach), kim i gdzie są moi klienci?
- Jakie są moje cele i co chcę osiągnąć?
- Część 2. Różne drogi dalszego działania
- Budowanie eksperckiej pozycji w organizacji
- Budowanie pozycji poza organizacją
- Decyzja należy do Ciebie – co z tym zrobisz? (moje cele i potrzeby)
- Część 3. Jak wyróżnić się na rynku pełnym coachów
- Jak dotrzeć do rynku – 2 drogi dalszego działania
- Internet jako przestrzeń promocji własnej
- Media społecznościowe – jak z nich korzystać, by dotrzeć do potencjalnych klientów? Dyskusja wokół najpopularniejszych mediów – Instagram, Facebook, Linkedin. 2 zasady działania, dzięki którym możesz osiągnąć sukces w mediach społecznościowych
- Mój Action Plan
Sesje mentorskie indywidualne
Sesje mentorskie indywidualne pozwalają na indywidualną weryfikację i rozwój kompetencji coachingowych pod okiem mentora. Uczestnicy w trakcie trwania szkoły nagrywają trzy sesje coachingowe z klientami lub uczestnikami szkoły i przesyłają je do odsłuchu mentorowi. Na ich podstawie otrzymują informację zwrotną na temat poziomu swoich kompetencji i ewentualnych obszarów do rozwoju.
Koszt uczestnictwa
i zostanie powiększona o podatek VAT
FAQ
Czy Szkoła przygotowuje do egzaminu akredytacji?
Program posiada akredytację ACSTH i przygotowuje do uzyskania certyfikatu International Coach Federation (ICF).
Ile godzin trwa Szkoła?
100 godzinny program akredytowany ACSTH
Czy Szkoła spełnia warunki uzyskania akredytacji?
Tak, Szkoła przygotowuje do akredytacji ICF na poziomie ACC
Jakie są warunki przyjęcia?
Przed rozpoczęciem zajęć przeprowadzana jest rozmowa kwalifikacyjna, która potwierdza możliwość udziału w szkole. W trakcie rozmowy weryfikowane są predyspozycje, postawa oraz gotowość do pracy potencjalnego uczestnika. Rozmowa pozwala także na upewnienie się zainteresowanych o zgodności ich oczekiwań z tym, co oferuje Szkoła.
Warunkiem uczestnictwa w Szkole jest podpisanie Umowy. Umowę przesyłamy e-mailem, pocztą lub faksem po otrzymaniu zgłoszenia za pomocą Formularza zgłoszeniowego lub drogą mailową. O rezerwacji miejsc w danej edycji decyduje kolejność zgłoszeń; liczebność grupy – 15 osób.
Co trzeba zrobić aby skończyć Szkołę?
Warunkiem ukończenia Szkoły, a tym samym otrzymania dyplomu, jest udział w minimum 100 godzinach zajęć oraz sesjach mentorskich oraz wniesienie całości opłaty. W przypadku udziału w Szkole w wymiarze mniejszym niż wskazany powyżej, uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w Szkole ze wskazaniem liczby godzin odbytych zajęć.
Jak mogę zapisać się do Szkoły?
Wystarczy wypełnić elektroniczny formularz zgłoszeniowy na stronie.
Dla kogo adresowana jest Szkoła?
Do udziału w Szkole zapraszamy:
- menedżerów, kadrę zarządzającą,
- osoby zainteresowane pracą w charakterze coacha, zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią
- osoby pracujące w charakterze coacha, chcących zweryfikować swoje umiejętności i przygotować się do akredytacji ICF
- osoby chcące rozwinąć swoje umiejętności menedżerskie o umiejętności coachingowe
- osoby chcące rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne
- osoby zainteresowane pracą w zakresie rozwoju swoich klientów – między innymi: trenerów, psychologów, psychoterapeutów, doradców zawodowych, rehabilitantów, trenerów personalnych, dietetyków, pracowników służb medycznych, pracowników opieki społecznej
W jakie dni odbywają się zajęcia?
Zajęcia odbywają się weekend w godzinach 9:00 – 17:00, sesje mentorskie w tygodniu w godzinach 18:00 – 20:00
Czy jest egzamin końcowy?
Nie ma egzaminu końcowego, Uczestnik ma 30 dni od daty zakończenia sesji mentorskiej grupowej na dostarczenie 3 nagrań sesji indywidualnych (wraz z ich transkrypcjami). Nagrania przesłane po tym terminie będą odsłuchane za dodatkową opłatą w wysokości 184,50 zł netto za każdą sesje.
Jaki jest koszt uczestnictwa w Szkole?
Koszt uczestnictwa w Szkole to 9900zł + 23% VAT.
Jakie są promocje?
Zapraszamy na stronę: https://www.houseofskills.pl/pl/35,nasze-promocje.html
Jak długo trwają Szkoły?
Harmonogramy dostępne są na podstronach Szkół.
Czy otrzymuję dyplom na zakończenie Szkoły?
Po zakończeniu Szkoły Uczestnicy otrzymują dyplom z podaną liczbą godzin i podpisem trenera prowadzącego daną edycję.
Czy można uzyskać dofinansowanie?
Szkoły są dostępne w Bazie Usług Rozwojowych, co oznacza, że można uzyskać aż do 80% dofinansowania. Z programu dofinansowania skorzystać mogą wszystkie mikro, małe oraz średnie przedsiębiorstwa z wyłączeniem województwa pomorskiego i mazowieckiego.