Programy otwarte

Szkolenia otwarte

Coaching Essentials® - coaching w pracy menedżera
Coaching Essentials<sup>®</sup> - coaching w pracy menedżera

Prawie 50% menedżerów poświęca mniej niż 10% swojego czasu na coaching swoich pracowników. To stanowczo za mało, aby osiągnąć sukces. Jednocześnie badania wskazują, że menedżerowie, którzy wykorzystują coaching w swojej codziennej praktyce, odnoszą mierzalne sukcesy w postaci wzrostu własnej efektywności i efektywności swoich podwładnych.

Coaching Essentials® to program, który pomaga menedżerom włączyć coaching do swojego stylu przywództwa i doskonalić umiejętność wspierania w rozwoju swoich pracowników. Wyposaża uczestników w proste i użyteczne narzędzia pracy. Ułatwia wyrobienie nawyków i sposobów działania przydatnych w codziennych sytuacjach menedżerskich.

Program Coaching Essentials® został opracowany przez konsultantów firmy The Ken Blanchard Companies 
i zaadaptowany do polskich warunków kulturowych przez zespół ekspertów House of Skills.

Coaching Essentials® jest odpowiedzią na wyzwania organizacji, w których:

  • Sukces w dużej mierze zależy od poziomu zaangażowania i samodzielności pracowników,
  • Cele krótko- i długoterminowe są ambitne i wymagają od pracowników ciągłego rozwoju,
  • Wyzwania rynkowe wymuszają dynamiczne zmiany sposobu działania,
  • Wyraźnie zaznacza się potrzeba innowacji i ciągłego podnoszenia poprzeczki,
  • Od liderów oczekuje się partnerskiego, opartego na autentycznych relacjach podejścia do zarządzania

Profil uczestnika:

Coaching Essentials® bazuje na założeniu, że każdy menedżer może występować w roli coacha. Program przeznaczony jest dla osób, które zarządzają ludźmi – niezależnie od doświadczenia i stażu pracy na swoim stanowisku. Do udziału w szkoleniu zapraszamy kadrę kierowniczą, menedżerów wszystkich szczebli, project menedżerów i inne osoby, dla których rozwój pracowników jest warunkiem efektywnej realizacji celów biznesowych.

Korzyści dla uczestnika:

Po szkoleniu Coaching Essentials® menedżerowie:

  • Określają sytuacje, w których coaching jest adekwatnym i skutecznym narzędziem wspierania pracowników w osiąganiu lepszych wyników
  • Swobodnie prowadzą formalne i nieformalne rozmowy coachingowe
  • Rozumieją i stosują w praktyce strukturę rozmowy coachingowej, która w 4 prostych krokach pomaga rozmówcy „pójść naprzód”
  • Stosują 4 kluczowe umiejętności coachingowe, przydatne w różnych interakcjach (nie tylko w rozmowach coachingowych): Słuchaj, aby zrozumieć, Pytaj o pomysły, Pokaż swoją perspektywę, Okazuj zaufanie
  • Poprzez systematyczne praktykowanie coachingu w pracy z podwładnymi, zwiększają ich zaangażowanie i samodzielność
  • Budują oparte na zaufaniu środowisko pracy, w którym ich podwładni efektywnie realizują cele, jakie stawia przed nimi organizacja

Stosowane metody:

Coaching Essentials® to 16h interaktywnych aktywności na sali szkoleniowej. Uczestnicy poznają ramy procesu coachingowego, śledząc losy bohaterów mini-serialu, którego akcja toczy się w firmie produkcyjnej. Materiał filmowy zawiera przykłady dobrze i źle przeprowadzonych rozmów coachingowych. Pozwala na praktycznych przykładach zaobserwować przejawy postawy coachingowej, strukturę prowadzenia rozmowy coachingowej oraz stosowanie 4 kluczowych umiejętności coachingowych.

Podczas warsztatu stosujemy również angażujące ćwiczenia w grupach, dyskusje na forum i pracę indywidualną. W ciągu 2 dni warsztatu wszyscy uczestnicy kilkukrotnie ćwiczą prowadzenie rozmów coachingowych w parach.

Wdrożenie:

Po warsztacie uczestnicy realizują system zadań wdrożeniowych, opierających się na 4 wyzwaniach:

  • Opowiedz swojemu zespołowi o coachingu
  • Przeprowadź rozmowę coachingową
  • Przećwicz Okazywanie zaufania
  • Przećwicz Pokazywanie swojej perspektywy

W realizacji zadań wspiera uczestników materiał inspiracyjny Coaching Essentials Challenge® zawierający praktyczne wskazówki i pomoce merytoryczne

Program Coaching Essentials® pozwala menedżerom włączyć coaching do swojego stylu przywództwa i doskonalić umiejętność wspierania w rozwoju swoich pracowników. Robimy to w czterech krokach, które stanowią jednocześnie kanwę warsztatu:

  1. Przyjmij postawę coachingową
  2. Naucz się struktury rozmowy coachingowej
  3. Przećwicz strukturę rozmowy coachingowej i kluczowe umiejętności
  4. Zastosuj zdobyte umiejętności w praktyce

Pierwszy dzień warsztatu

Wprowadzenie

  • Czym jest coaching menedżerski?
  • Coaching formalny i nieformalny. Kiedy prowadzić rozmowy coachingowe, a kiedy ich nie prowadzić?

Postawa coachingowa

  • Postawa coachingowa. Od mówienia do słuchania i pytania.

Struktura rozmowy coachingowej

  • Nawiąż kontakt: zbuduj zaufanie i pozytywną relację
  • Uzgodnij temat i cele
  • Angażuj: współpracuj, aby stworzyć plan działań
  • Podsumuj uzgodnienia i zakresy odpowiedzialności

Drugi dzień warsztatu

Cztery kluczowe umiejętności coachingowe

  • Słuchaj, by się dowiedzieć: słuchaj z intencją zrozumienia perspektywy pracownika
  • Pytaj o pomysły: pytaj, by rozmówca generował pomysły
  • Pokaż swoją perspektywę: dziel się istotnymi informacjami
  • Okazuj zaufanie: wzmacniaj wiarę w siebie i zaangażowanie

Wdrożenie

  • Coaching na moim stanowisku: gdzie jestem teraz, a gdzie chcę być i będę za rok?
  • Zamiary przekładają się na działania: plan wdrożenia, zapoznanie z materiałem CE® Challange
  • Podsumowanie

Trenerzy

Liczebność grupy

  • 9-12

Czas trwania (ilość dni)

  • 2 dni (9:00-17:00)

Miejsce

  • Warszawa

Koszt uczestnictwa

  • 2900

*Założenia

Powyższa kwota jest kwotą netto i zostanie powiększona o podatek VAT.

Powyższa kwota zawiera koszty uczestnictwa w programie, materiałów dydaktycznych, sali szkoleniowej i sprzętu konferencyjnego, obiadu i przerw kawowych dla Uczestników.

Powyższa kwota nie zawiera kosztów transportu Uczestników na miejsce szkolenia i ich zakwaterowania w przypadkach kiedy jest to konieczne.

  • 28 listopada - 29 listopada 2019
Zgłoś udział - formularz zgłoszeniowy
Zobacz też:
Szkolenia
otwarte
Nasze
promocje
Formularz kontaktowy
Jeśli chcesz nam zadać pytanie, przesłać komentarz lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.
 
Wyślij kopię do mnie na podany adres e-mail
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej informacji dotyczących szkoleń, rozwoju spotkań i specjalnych ofert od Konsorcjum doradczo-szkoleniowego S.A. (właściciela marki House of Skills).
    Poinformowano mnie o prawie cofnięcia zgody w każdym czasie. Więcej w Polityce prywatności.

Administratorem danych osobowych jest Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. z siedzibą przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a za dodatkową i odrębną zgodą w celu przesyłania informacji dotyczących szkoleń, rozwoju spotkań i specjalnych ofert na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Ważne: strona wykorzystuje Cookies.

Używamy informacji zapisanych w Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Cookies w Twojej przeglądarce. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

Zamknij