Odcienie biznesu – Anna Ferlin – BezMięsny, startup z misją

Kolejną gościnią Emilii Gawryluk była Anna Ferlin dyrektorka kreatywna marki BezMięsny –  startupu z misją, założonego z potrzeby serca. Jaką misję ma BezMięsny? Czy komunikacja marki z rynkiem jest prostsza jeśli pracuje się w zgodzie ze swoimi wartościami? Co to znaczy i jak się wyraża różnorodność w niespełna trzydziestoosobowym zespole? Co to oznacza dla współpracy? Z jakimi wyzwaniami mierzy się młoda menedżerka w swojej roli? Co sprawia jej najwięcej trudności? W rozwój jakich umiejętności powinni inwestować młodzi ludzie rozpoczynający właśnie swoją karierę? To tylko kilka z pytań, które padły w tej rozmowie. Na koniec jak zawsze gościni poleca wyjątkowo zabawną książkę – w sam raz na rozpoczynające się właśnie wakacje.

 

 

O audycji

Odcienie biznesu to podcast, w którym zapraszam przedstawicieli firm z różnych branż do rozmowy na tematy, które aktualnie angażują ich czas i uwagę. Pytam z jakimi zmianami i wyzwaniami mierzą się w swoich organizacjach, jakie tematy zyskują na znaczeniu, na jakie pytania szukają odpowiedzi. Pytam także, co robią ludzie odpowiedzialni za to, jak funkcjonują organizacje, aby te były dobrymi miejscami do pracy? Co robią by dać ludziom więcej wiary, energii i  motywacji? Rozmawiam o tym, co widzą i słyszą w swoich firmach, jakie rozwiązania planują i wprowadzają, aby ich współpracownicy pracowali z radością i energią. Sprawdzam, jak różne są odcienie biznesu.

Słuchaj na

  • spotify
  • deezer
  • addict
  • podchaser
  • apple
  • google

Skontaktuj się z nami,
jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o innych ofertach,
jakie mamy dla Ciebie.