Łukasz Dąbrowski

Łukasz Dąbrowski

Pociąga go różnorodność, która zdominowała jego życie zawodowe i edukację. Absolwent SGH obecnie studiujący (studia magisterskie) psychologię kliniczną na SWPS. Odpowiadał za program prawidłowego żywienia sportowców dla sportowych szkół podstawowych (objął on ponad 15 tys. uczniów w Polsce) budując świadomość i wizerunek wiodącej marki kategorii jedzenie (1993). Prowadził badania jakościowe rynku w Kenii dla sieciowej agencji reklamowej. Pozwalał klientom branży FMCG weryfikować zamierzenia wprowadzania nowych produktów na rynek a organizacjom NGO – weryfikować cele projektów pomocowych (1996/97). Wspierał strategię innowacji klienta w podejściu Blue Ocean Strategy moderując proces tworzenia pomysłów nowej linii produktów (2004). Zaprojektował oraz przeprowadził proces angażowania wszystkich pracowników w nadanie sensu i wdrożenie nowych wartości firmowych – kluczowych dla realizacji strategii zwiększanie udziałów w rynku (2005). Prowadził projekt badawczy Fotografia Innowacji w USA i Meksyku przygotowując dla klienta koncepcję Creative Lab będącej częścią nowej strategii pozyskiwania przychodów (2011). Odpowiadał za projekt wdrożenia kultury zorientowanej na klienta (mierzonej zespołowym NPS) ponad 1000 osobowego back office lidera branży nowoczesnych technologii (2012). Zarządza projektami podnoszenia efektywności osobistej pracowników i menedżerów, zespołowej oraz rozwoju organizacji (budowanie strategii) dla wiodącej firmy branży farmaceutycznej i chemicznej (2014 – 2021). Wspierał proces podnoszenia efektywności i rozwoju menedżerów średniego szczebla oraz zespołu globalnego kierownictwa jednej z dziesięciu największych na świecie firm prawniczych (2018 – 2021). Kilkunastu prezesów i dyrektorów wysokiego szczebla przygotował do kluczowych dla nich wystąpień .

Pasjonuje się tworzeniem szkoleń, opartych na mechanizmach gier, które w przyjazny dla uczestników sposób dają okazję treningu umiejętności (współautor gry warsztatowej: Liderzy w akcji).

Wspiera swoich klientów oraz pracowników w adaptacji do zdalnych form rozwoju. Autor projektu online szkoleń: Sztuka prezentacji, Power2Empower, Przywództwo SLX Blancharda (współautor). Programy te zostały pozytywnie przyjęte przez menedżerów i klientów. Są oceniane jako wyróżniające się na rynku szkoleń zdalnych. Autor koncepcji szkoleń online w formacie Studia Szkoleniowego House of Skills.

Jest autorem książki „Tajniki wystąpień publicznych” (Onepress 2011) i współautorem książki „Zespoły po polsku” (Onepress 2010), uznaną za jedną z 10 najlepszych publikacji biznesowych roku i jedyną pozycję polskich autorów na tej liście.
Merytorycznie specjalizuje się w:

  • innowacji i kreatywności
  • konferencjach i warsztatach strategicznych
  • warsztatach zespołowych
  • umiejętności prezentacji
  • zarządzaniu czasem
  • skutecznym delegowaniu