Specjalista / specjalistka ds. obsługi szkoleń

Jakie wyzwania na Ciebie czekają?

  • obsługa klienta wewnętrznego (trenerzy, konsultanci),

  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami (drukarnie, kurierzy),

  • przygotowanie do druku i dystrybucja materiałów szkoleniowych,

  • kompleksowa obsługa szkoleń (w tym platform internetowych),

  • przygotowywanie projektów graficznych i wizualizacji,

Co Cię wyróżni?

  • wielozadaniowość i elastyczność,

  • sumienność, dokładność, dbałość o szczegóły,

  • bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, Outlook, Power point) – warunek konieczny

  • dodatkowym atutem będzie znajomość programów Adobe (Illustrator, Indesign, Photoshop)

Co możemy Ci zaoferować?

  • możliwość zdobywania doświadczeń w realizacji wymagających projektów biznesowych dla największych firm w Polsce

  • możliwość uczestniczenia w procesie kreatywnym w ramach organizacji szkoleń

  • udział w szkoleniach otwartych oraz w wielu wewnętrznych inicjatywach rozwojowych,

  • atmosferę życzliwości i dzielenia się wiedzą,

  • pracę, która daje poczucie satysfakcji

Prosimy o dołączenie do dokumentów rekrutacyjnych
klauzuli o treści:

W przypadku chęci udziału w innych projektach rekrutacyjnych w przyszłości
prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli: