Pracownicy

Relacje

Dobrze rozumiemy wyzwania pracowników i menedżerów z różnych branż, na każdym etapie rozwoju. Dbamy o to, aby proponowane rozwiązania były właściwe w kontekście konkretnego wyzwania i sytuacji klienta. W twórczy sposób łączymy przy tym różne obszary merytoryczne w przekrojowe projekty.

Inspirują nas innowacyjne, przełomowe teorie. Śledzimy trendy rozwojowe na świecie. Stale wzbogacamy nasz know-how o różnorodne formy i narzędzia pracy z uczestnikami (symulacje biznesowe, gry szkoleniowe, experiential learning, drama).

Jakie są efekty naszej pracy?

  • Ludzie w firmie inicjują i prowadzą efektywne rozmowy na ważne tematy. Potrafią konfrontować się w istotnych sprawach, nie niszcząc relacji

  • Spotkania w firmie są angażujące i kończą się konkretnymi efektami (decyzja, rekomendacja, plan działań)

  • Pracownicy i menedżerowie prowadzą prezentacje, które inspirują i zachęcają do działania – od kameralnych spotkań do wystąpień publicznych na dużych scenach

  • Pracownicy potrafią budować i utrzymywać długofalowe relacje z partnerami biznesowymi firmy. Wykorzystują trudne sytuacje do wzmacniania lojalności klientów

  • Pracownicy osiągają swoje cele biznesowe poprzez właściwe przygotowanie do negocjacji oraz świadome stosowanie strategii i technik negocjacyjnych

  • Ludzie pracujący na styku różnych kultur rozumieją konsekwencje różnic pomiędzy Polską a innymi krajami dla prowadzenia i organizowania spotkań, negocjacji, stylów zarządzania, komunikacji itp. Dzięki temu są w stanie skutecznie funkcjonować w środowisku wielokulturowym

Nasze rozwiązania

Szkolenia i warsztaty:

    • Komunikacja i asertywność

      • Asertywność

      • Komunikacja interpersonalna

      • Empatia i asertywność – siła relacji (praca metodą dramy)

      • Wywieranie wpływu

      • Fierce Conversations® - OdWażne rozmowy

      • Współpraca w zespole

    • Prezentacja

      • Sztuka prezentacji

      • Story-telling w prezentacji

      • Wystąpienia publiczne i medialne

    • Prowadzenie spotkań biznesowych

    • Negocjacje i budowanie porozumienia

      • Negocjacje biznesowe - poziom podstawowy i zaawansowany

      • Zarządzanie konfliktem i mediacje

      • Facylitowanie spotkań

      • Turniej negocjacyjny z symulacją Smile UrboTM

      • Porozumienie wzbogaca – warsztat z symulacją Smile UrboTM

      • Akademie negocjacji (dla sił sprzedaży, zakupów)

    • Obsługa klienta

      • Profesjonalna obsługa reklamacji

      • Innowacyjnie o lojalności klienta

      • Trudne sytuacje w obsłudze klienta

    • Rozumienie różnic międzykulturowych

Zobacz też:
#priorytety
#stres
#kreatywność
Efektywność
#finanse dla niefinansistów
#przedsiębiorczość
#symulacje
Rozumienie biznesu

Zobacz wszystkie Rozwiązania dla firm
#komunikacja
#negocjacje
#obsługa klienta
Formularz kontaktowy
Jeśli chcesz nam zadać pytanie, przesłać komentarz lub zgłosić problem, skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.
Wyślij kopię do mnie na podany adres e-mail
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej informacji dotyczących szkoleń, rozwoju spotkań i specjalnych ofert od Konsorcjum doradczo-szkoleniowego S.A. (właściciela marki House of Skills).
    Poinformowano mnie o prawie cofnięcia zgody w każdym czasie. Więcej w Polityce prywatności.

Administratorem danych osobowych jest Konsorcjum doradczo-szkoleniowe S.A. z siedzibą przy ul. Równoległej 4a, 02-235 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach kontaktowych, a za dodatkową i odrębną zgodą w celu przesyłania informacji dotyczących szkoleń, rozwoju spotkań i specjalnych ofert na podany adres e-mail. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Ważne: strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych w plikach cookies m.in. w celach statystycznych oraz w celu dopasowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. W programie służącym do obsługi internetu możesz zmienić ustawienia dotyczące akceptowania plików cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zmiany ustawień, można znaleźć w Polityce cookies

Zamknij